Moltes gràcies @carles5puyol per confiar en la cuina de la Borda Xixerella i venir a la Borda Xixerella amb tan il·lustre acompanyant “Anderson Luis de Souza”, més conegut com a “Deco”

Moltes gràcies @carles5puyol per continuar confiant en la cuina de la Borda Xixerella i per venir a la nostra Borda Xixerella amb tan il·lustre acompanyant “Anderson Luis de Souza”, més conegut com a “Deco”

Com dèiem l’altre dia, les persones van i venen, però els nostres clients i amics, cerquen la màgia d’una bona cuina i sens dubte un espai acollidor. I com no, una bona atenció.

Moltes gràcies @carles5puyol per continuar confiant en la cuina de la Borda Xixerella i per venir a la nostra Borda Xixerella amb tan il·lustre acompanyant “Anderson Luis de Souza”, més conegut com a “Deco” exfutbolista que va jugar al FCbarcelona i al Porto. Actualment, igual que Puyol, DECO es dedica a la representació de futbolistes i avui han tingut un àpat a la Borda Xixerella.

Quina serà la pròxima novetat en el món del futbol, ells us ho diran, nosaltres discreció absoluta i bona cuina.

Gràcies, amics i clients, anem i tirem endavant amb la màgia de la nostra cuina. Xef: Paulo.

@deco_oficial . Ara el mes d’agost del 2025. Deco continua sent director Esportiu del FC BARCELONA

#bordaxixerella #andorra #foodie #food #andorre #restaurant #yummy #xixerella #foodporn #foodies #borda #andorralovers #bordatipica #bbq

#carlespuyol #deco_oficial 

Please follow and like us:
error

Enjoy this blog? Please spread the word :)