La 12.ª edición de Lo Mandongo te invita al Restaurant Borda Xixerella en Erts La Massana

La 12.ª edición de Lo Mandongo te invita al Restaurante Borda Xixerella en Erts La Massana para degustar menús y recetas con la carne de cerdo como protagonista.

En total participen en les jornades dinou establiments, que ofereixen, per exemple, plats tradicionals de muntanya com el trinxat amb cansalada; propostes que inclouen productes del país, com l’amanida de donja d’Andorra i magrana; i receptes innovadores amb tocs d’altres cultures, com la gyoza de cua de porc, carxofa i fonoll marinat o els peus de porc a l’estil argentí. A més, hi ha un menú centrat en un altre producte de temporada: els calçots. Aquesta proposta va començar l’any passat, amb una bona acollida, i enguany ja s’hi ha sumat cinc restaurants: la Torrada, Borda Eulari, l’Hort de Casa, Cal Silvino i la Borda Secreta.  La carn de porc té moltes possibilitats, han assegurat els cuiners que han participat en l’acte de presentació. "Intentarem que la gent conegui noves formes de cuinar parts que potser no són tan habituals", ha explicat la cap de cuina de l’hotel Sant Gothard, Miriam Sánchez. El cap de restauració de l’Abba Xalet Suites Hotel, Oliverio Guerra, ha afirmat que aposten per 'Lo Mandongo' perquè "volem donar a conèixer la cuina dels restaurants dels hotels, que la gent del país vegi que és una bona opció venir a sopar o a dinar a un hotel".  A banda d’aquests dos hotels, participen a 'Lo Mandongo' aquests restaurants: Borda Casa Vella Palés, Borda Raubert, Borda de l’Avi, Molí dels Fanals, la Borda Secreta, la Torrada, Tequilando, la Toscana, Residència Aldosa, Hostal Palanques, Sant Romà, el Cabin, 360º Eatery&Bar, el Racó dels Amics, Casa Eyre, Rústic i la Pampa.

La Massana abre el año gastronómico en el Principado con las jornadas de cocina de invierno Lo Mandongo.  El término define el conjunto de carnes de cerdo y los aditivos con los que se prepara el embutido el día de la matanza, que se lleva a cabo durante esta época del año y se trata de uno de los ingredientes más importantes de la gastronomía de invierno.  

Los restaurantes de la parroquia que participan en esta iniciativa ofrecen menús variados, que incluyen platos originales con el cerdo como eje central. En Lo Mandongo también encontrarás propuestas con otros productos autóctonos en diferentes recetas, ya sean tradicionales como más modernas y creativas, con toques de otras culturas.

Otro producto que podrás degustar durante estas jornadas de cocina de invierno son los calçots, que también son propios de esta época.

¡Que aproveche!

La 12.ª edición de Lo Mandongo te invita al Restaurant Borda Xixerella en Erts La Massana para degustar menús y recetas con la carne de cerdo como protagonista jornadas de cocina de invierno Lo Mandongo

Please follow and like us:
error
error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

WhatsApp chat